Filmkväll?

Satte på en film förut, P.S I love you. Verkade inte alls vara en film i min smak, men jag hade inte så mycket annat att välja på, så jag tänkte att jag får väl ge den en chans. Den var inte så bra, inte så dålig. Den gick an, men verkligen inget jag hade kollat på om jag haft andra alternativ. Dock älskar jag irländsk dialekt, så det var ju ett plus! Men till min irritation la filmen av strax halvvägs igenom, och av någon anledning verkar det som om man bara kan se just dit, och inte längre. Tur att det inte var en bra film! Typiskt att det ska bli så när jag väl ser på film. För det gör jag inte ofta vill jag lova! Just nu sitter jag och lyssnar på en av tidernas bästa låtar, When the children cry, med White Lion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0