Lugn fredag?

Med våren kommer vårväder. Igår var det +11c och strålande sol, idag är det runt +7c och regn. Men jag klagar inte, nej då! Jag njuter av regnet och tycker det är riktigt mysigt att sitta och lyssna på dropparna som faller på mitt fönsterbleck. regn är inget jag fått för mycket av det senaste halvåret, med tanke på att jag inte varit mycket alls i Sverige.


Taget från min ytterdörr förra helgen.

Nu råder lugnet här hemma, men om bara trekvart ska jag bege mig till barnens skola och hämta upp M. A ska med en kompis hem och leka, så henne hämtar jag runt sex-tiden. I morgon ska A på kalas dessutom, så jag och M ska roa oss utan henne. Vi ska bland annat baka pizza! Nästa vecka vid den här tiden är vi alla på väg till St Moritz och bergen och snön igen. Ska bli kul. Hoppas jag. Det känns lite mer instängt där eftersom jag inte har en egen lägenhet där utan bara ett eget rum. Men det är bara två veckor det rör sig om, inte så farligt! sedan blir det en vecka i nice direkt efter det för min del. I april ska vi inte åka någonstans alls, och i maj bär det av till Hongkong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0