Gym

Nyss hemkommen från gymmet kan jag inte annat än konstatera att jag har tillbringat söndagseftermiddagen på bästa tänkbara sätt. Svettandes! Hoppas det ger resultat i framtiden! Känns verkligen trist att vi ska åka till St Moritz i två veckor, med tanke på hur bra jag har kommit igång med gymmet! Där kan ajg ju inte gymma. Men förhoppningsvis åka lite skidor i alla fall.

Sedan blir det Nice veckan precis efter det, då lär det inte heller bli mycket till gymmande. Men jag kan ju alltid ta långa promenader längs rivieran ihop med Gabriel, så det är värt att vara borta den veckan, utan tvekan.

Tre veckors frånvaro från gymmet alltså. Inte bra! Sedan två till i maj när vi drar till Hongkong. Ja, men det lär ju vara värt det även den gången!

Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

mmm har ju varit i monaco :p båtarna där är svin nice :D dock föll vi lite för en ''viper 203'' som en day crusier. Man blir ju sjukt sugen iallafall :D kikar lite på ebay, men men vi får väl se.

2010-02-07 @ 22:40:15
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: TotalPink- J

nej alltså i hamnen :) dock var det endel riktigt härliga yachts inne :) man drägglar ordentligt :p

2010-02-08 @ 19:16:59
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Robin Reinhold

det är nog olika från hund till hund, båda mina hundar älskar när det är renbäddat, gosar ner sig och njuter.(jag tvättar det inte på samma sätt som vanliga kläder, jag använder mig utav sensitive tvättmedel utan lukt och andra alergiprodukter. Men sen älskar macy att duscha så hon är nog en liten renlighetshund :p Och just under löp kan många hundar tro att de skall ga valpar och vill ha det extra rent och bäddar runt runt runt. Jag skulle inte vilja ha en hanhund, hela tiden tänka om den skulle börja springa efter andra tikar etc. men alla är vi olika :) Sen blir det bara små droppar på golvet och jag som är renlig av mig städar varje dag, så det märks inte ens att hon löper förutom att hon är lite mer mammig :)



jag var i monaco på sommaren.

2010-02-10 @ 08:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0