Home sweet home

Hemma!!!

Det var en obeskrivlig kännsla som flög i mig när vi började gå in för landning på Nice airport. När jag såg hela Nice från luften, såg den delen där vi bor, då känndes det bara så jävla rätt! Visst kännd det lite konstigt att inte kunna dra hem till Linda när som hellst, eller inte kunna festa med syrrorna till helgen, men nu är jag hemma!

Gött! Jag älskar Nice!

kitbra, likaså internet. Jag var lite orolig att det skulle krånga nu i början med att koppla upp sig till vårat trådlösa här hemma, men det tog kanske fem minuter så var allt klart! Dock snubblar jag på tangenterna eftersom de är så otroligt små!

Nu ska jag packa upp min väska och rota runt i mitt rum!! Glen har lämnat huset i en ganska rejäl oreda, så jag får nog städa lite i kväll eller i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0