En dag i Nice

Oj oj vad ont jag har i mina knän! De tycker nog att vi taraskat lite väl långt idag! Jag och Gabriel gav oss av ner till Promenade des Anglais strax innan elva, för att kolla på en lägenhet. Efter det blev det en tur in till Nice Etoile (ett enormt köpcentrum, är 4 våningar bla) och Gabriel blev förälskad i en jacka. Han köpte den dock inte, den var inte alls lik hans stil, så därför tror jag han tvekade. Men känner jag honom rätt kommer vi hinna dit innan den tar slut, och han kommer köpa den. Efter våran tur där inne tog vi oss med tramen (spårvagnen kallas tram här) till Carrefour, så nu har vi laddat upp med alkohol inför resan till Sverige.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0