Typiskt

Det är någon högre makt som bestämt inte vill att jag ska ge mig ut och festa tror jag! Förra helgen var jag och Gabriel bjudna till ett invigningsparty i Ville Franche sur Mer, där det skulle vankas allt som här en finare invigningsfest till, vin i massor, champagne och allt som får en invigning att verka lyxig. Det hade varit kul att få uppleva en sådan grej, jag är inte flashig av mig, men vem vill inte dricka gratis champagne i massor menar jag! Men. Jag blev sjuk och mådde inte alls bra.

Och så idag då. Glen fyller år i helgen och har bjudit oss och andra bekanta på fördrinkar på ett ställe i Monaco som heter La Brasserie, sedan skulle hela gänget gått vidare till ett ställe jag inte minns namnet på, för att äta middag. Ja, även idag blev vi bjudna på lyx i överflöd och ett party i wannabe hollywood stil. Men. Jag är sjuk. Vilken tur jag har va!

Men jag misströstar inte, för nu får jag och Gabriel hela huset för oss själva och kan kolla på film hela kvällen. Visst, jag hade absolut hellre suttit på en fest i Monaco, men är man sjuk så kan man inte välja.


Jag och Gabriel i Tunisien 2007

Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

ah jag är lite bortskämd med de benen men man får väl passa på innan de ändrar sig, man kan ju inte se så här ut hela livet :p hur mkt man än vill :) ha en bra helg :)

2009-10-16 @ 19:36:58
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0