Road trip

Jag och Gabriel tog oss en liten biltur i söndags, och ett av delmålen blev Callian som vi bodde i 2007. Det kändes lite skumt att vara där igen, att se allt som var så bekant, men kändes så avlägset. På väg tillbaka mot kusten stannade vi vid en restaurang för en kopp kaffe. När vi stövlade in där tittade Gabriel lite förvånat på mannen bakom kassan och utbrast: "Hi Mark! How are you!?" Döm om min förvåning när det visade sig vara en gammal jobbarkompis till Gabriel. Kaffe fick vi, och en lite pratstund med Mark som var en väldigt kul typ, att han var gay behövde Gabriel inte ens berätta för mig, det lös igenom på långt håll.


Gabriel i solnedgången strax utanför Callian


Efter det drog vi vidare till Antibes och hälsade på Soups och Martine, två vänner till oss som Gabriel känt i många år, och jag känt sedan 07. Vi åt middag med dem ombord på deras båt, sedan blev det hem till Nice igen för att sova. Och sovit har vi gjort. Igår vaknade vi vid 12:30 och la oss så tidigt som 22:00. Gabriel åkte till jobbet i morse medans jag sov vidare, och vaknade 12:30 idag igen. Att jag är sjuk märks, annars hade jag aldrig kunnat sova 14,5 timmar non stop!

hh


Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

ja den gången men sen hade de sex ngr veckor efter det, andreas erkände det till mig så det har hänt :p om han inte ljuger, men vad skulle han tjäna på det :)

2009-10-20 @ 18:04:48
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker att det är viktigt att reda på sanningen innan man skriver en massa hemska saker så man inte ljuger?

2009-10-21 @ 17:43:21
Postat av: Pernilla

Till Anonym:

Vågar du inte stå för vem du är, varför då lägga dig i en diskussion?

Och sedan undrar jag vad du menar med detta, vem ljuger om vad alltså?

2009-10-31 @ 15:11:45
URL: http://vanillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0