God dag, god kväll och nu god natt!



Detta är en av de låtar som både jag och Gabriel älskar. Den är bara för härlig! Idag gjorde han sin första dag på den nya båten, och so far so good. Han sa att det verkade vara ett mycket slappare tempo och inte alls lika hög press här, vi får väl se, men tydligen ska deras boss vara mer avslappnad än han som äger den förra båten Gabriel var på. I morgon drar jag till Monaco om jag mår bättre (har vart riktigt kass idag) så ska vi se om vi kan ta en tur till något slags akvarie eller vad det nu var Gabbegubben pratade om...!? Det blev en lugn hemmakväll dag, jag hade aldrig pallat att ta mig utanför dörren. Har faktiskt inte gjort så mycket mer än suttit vid datorn idag. Förutom att jag städade lite, tvättade, plockade in disken och lagade mat. Men det är ju inga tyngre bestyr precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0