Fredagsmyset har tagit över det svenska folkhemmet



Uttrycket Fredagsmys har borrat sig in i det svenska folkhemmet värre än apolivareklamen med den läskiga tjejen skrämde oss i början av sommaren. Jag måste säga att jag avskyr OLW lite just på grund av detta. Fredagsmys hit och dit fyller varanat inlägg på Facebook så snart klockan slagit strax-efter-fem-och-industri-jobbarna-kommer-hem. Jag ryser av blotta tanken på att jag skulle vara en av alla dem som varje fredag kurar ner mig i soffan och myspyser med min Svenne familj framför någon lets Dance-Idol-Robinson liknande skit. Ve och fasa, den dagen då jag blivit så trist och grå, den dagen hoppas jag är långt borta.

Sanna mina ord, heller fredasfulla och lördags ångest än fredags myyyyyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0