Fika med en kompis från förr!

Sista pillret för denna gång är knaprat och snart får jag kanske till och med njuta av solen igen! Jag har erfarit att dessa piller är starkare än vad jag är van vid, igår blev jag skakis på eftermiddagen, och blev bara mer och mer så tills jag åt. Idag kände jag att jag var på väg att bli skakis när jag var nere på stan, så jag smällde i mig en kitkat, sen fick det bli en snabbis in på McDonalds för att köpa en toast.


Sista penicillin pillret!

Anledningen till att jag ens lämnade huset idag var för att en kompis från Sverige, som jag egentligen inte har kontakt med så, skrev på Facebook att han skulle till Nice, så jag skrev lite till honom där. Vi bestämde oss att ta en snabb fika om han skulle hinna innan planet hem. sagt och gjort, jag gav honom en über snabb guidad tur längs Jean Medecine och i Vielle Ville (gamla stan). Han fick även se lite av Promenad des Anglais.

Det är kul att snacka lite med folk man umgåtts lite med förr, som man egentligen inte har någon kontakt alls med längre. Kul att se vart man har hamnat i livet. Han berättade att han och hans tjej precis köpt en lägenhet i Torslanda, och det är fan inte illa pinkat av en som är 23. Torslanda är inget pjåkigt ställe, och lägenheterna är definitivt mycket dyrare än i Edet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0