Stulen lista....

Eftersom jag har tråkigt, och eftersom Jencie hade en så bra lista, så stal jag den av henne...

DU OCH DIN PARTNER!

Vad heter ni? Pernilla & Gabriel
Hur länge har ni varit tillsammans? Strax över 3 år (Juni 2006)
Är ni förlovade? Ja (Juni 2007)
Bor ni ihop? Ja, jag flyttade väl in hos honom 06 redan, nu bor vi i Nice (Frankrike)
Har ni barn? Nej, och jag vill absolut inga ha än på flera flera år, om någonsin.

Har båda körkort? Ja, G fick sitt 2004-05-26, jag fick mitt 2005-10-11
Isåfall, vem kör bäst? Gabriel, han kör ju runt i RR, Porsche osv, så han har allt lärt sig
Kommer du ihåg er första kyss? He he, jaa jooo
Vem sa "Jag älskar dig" först? Gabriel, då blev ja arg för ja tyckte han sa det för tidigt :P
Vem är äldst? Gabriel! 84:a, jag 87.

Vem fyller först på året? Gabriel, april, jag i juni
Vem är längst? Vi är lika långa (han e kort och ja e lång)
Vem sjunger bäst? Oj, det är nog lika illa
Håller ni handen på stan? Ja, om vi inte har brottom
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ha ha, ja, vi har lekt ihop när vi var små!

Vad har ni gemensamt? Humor, drömmar om framtiden, ja, hela livet!
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, jag Ja, jag var ju liten då :P
Har ni någon speciell låt? Ingen gemensam kärlekslåt, men några gemensam som vi verkligen gillar.

Har ni några "fri kort"?  Ja, jag har flera, på massa kändisar :P Ha ha
Har ni stora framtidsplaner? Jo du! Mer än många andra tror jag!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, vi har varit i minst 8 länder ihop
Minnen? Han kastade sand i lillsyrrans ögon när vi lekte i sandlådan... Det minns jag!

Vem lagar bäst mat? Olika på olika saker... Hans far och styvfar var båda kock till yrket...
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Det finns liksom inga vanliga vardagar i vårat liv
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja det tror jag nog
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nje, på varsin sida av Edet och älven

Blir du lätt svartsjuk? Nej, absolut inte!
Brukar ni bråka? Nej, inte när vi är nära varandra, men när 200 mil skiljer oss åt händer det
Ringer eller SMS;ar ni mest? Msn:ar (om jag är i Swe och han i Fr)

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen och hans leende (urgulligt) 
Vad använder ni för preventivmedel? Jag äter ppiller, skulle aldrig missa en dag!
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej, det tror jag inte, jag somnar alltid sist, så det skulle vara jag i så fall.


Återigen, listan är helt oärligt stulen av Jencie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0