Pratar gärna om mig, om du även vågar säga det till mig. Annars kan du dra å helvete.

Alltså vad är meningen med att skriva till mig på internet när du går runt och snackar om mig och inte till mig? Du får gärna snacka om mig, säga precis vad du tycker och tänker. Om du kan stå för det. Till mig. Men det gör inte du, så då tycker jag du kan hålla käft. Du kan snacka dynga om mig hur mycket du vill, du är ändå känd för att ljuga stup i kvarten, så det är ingen vettig människa som lägger någon tyngd vid dina ord i alla fall. Börja skriva till mig på Facebook och vara hur trevlig som helst? Usch! Jag har för många bra och underbara människor i mitt liv för att orka slösa energi på sådana som dig!

Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

Ja huvudet ser lite större ut :p men det är helt sant de växer olika snabbt men på bilden ser det extremt ut :p riktigt så illa är det inte :p

2009-11-18 @ 06:23:07
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0