Sömntutan

Jag sitter här och äter det sista av min frukost nu, ja frukost. Illa av mig, jag vet. Vaknade efter elva men hade ställt klockan på nio. Är verkligen ingen morgonmänniska. Jag tänkte i alla fall att jag skule slå på stort och göra mig en stadig frukost, så det blev en omelett med lite coctail tomater till det. Funderar på att gå ut och sätta mig i solen och läsa, men jag kommer bli sjukit rastlös. Jag är ingen solbadare, har inte tålamod till det. Men man ska sola med måtta, och jag har hela långa sommaren på mig. För var dag som går blir chanserna för regn mindre och mindre, till vi närmar oss november, då hösten kommer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Östling

Mhm, nej ingen aning faktiskt var ju ganska liten då så.. :) Okej.. Ja absolut, och har man en bra lön dessutom blir det ju extra mycket man kan lägga sina pengar på. Jaja nog om det :)



Ah, bra att du sa det! Ska kika och se om jag kan fixa till det.



Kram!

2009-05-06 @ 14:08:16
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0