Sleeeeepy

Nej gott folk, nu blir det bingen. Jag försökte somna ganska länge i natt, men sista gången jag kollade på klockan var hon 05:15, så det räknas ju inte ens som natt längre. Jag var uppe runt halv åtta, så runt två timmars sömn blev det för mig.

Och att då ha tagit hand om tre små busiga grabbar under förmiddagen gjorde ju inte att man blev piggare precis. Himmla tur att de är så snälla och söta. Zack råkade hitta mina knall-rosa solbrillor, så vi roade oss med att testa dem och ta kort på varandra. Fast Kyle var inte intresserad av brillorna, bara mobilen.

Jag gick ner till beachen och la mig efter att ha lämnat grabbarna och deras mor. Färg har man fått, näsan är så där Rudolf-röd nu igen. Flår gör jag, som väntat, men inte alls så mycket. Men något som förundrar mig är att färgen i ansiktet försvinner så himmla fort. Såg förrestemn två tanter idag som lika gärna hade kunnat vara två läder-handväskor, så skrynkliga var de. Jag skojar inte, de såg ut som den gamma kärringen i "There's something about Mary" (den där Mary).

jag tog mig en sväng upp längs Jean Medicin, kollade lite i affärer men handlade nästan inget. en ny bikini-underdel blev det, men den kostade runt 6€ tror jag, och jag har en överdel utan underdel, men dessa två matchar, så nu har ja ett par!

Som ni kanske märker e jag väldigt trött, så som jag flumskriver!

Efter min shopping tog jag mig hemmåt, det har vart 26c i skuggan idag, det plus alldeles för lite sömn plus alldeles för lite mat (har kännt mig sådär illamående så jag inte ville äta, troligen för jag var så jäkla trött). Jag tog en nap på 1 timme förut, så det blir ju sokm att ha sovit tre timmar i alla fall.

Nej. Nu måste jag gå och lägga mig. Innan jag däckar på platts.

Kommentarer
Postat av: j

fast det handlar mer om en speciell utstrålning än personlighet tror jag. det som jag faller för alltså.



ibland efter att jag har haft en sådan period där det verkligen inte finns någon snygg kan det helt plötsligt gå över i till att alla är snygga. t o m sådana som jag i vanliga fall är vrål fula. det är sjukt. men det varar bara ett tag. . haha

2009-05-17 @ 01:08:45
URL: http://jencie.blogg.se/
Postat av: mammabecka

Tog du illa vid dig?



Godnatt :)

2009-05-17 @ 01:49:35
URL: http://mammabeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0