Pilla säger nej till Piller

Nej gott folk, nu borde jag verkligen gå till sängs. Dock börjar jag inte jobba förens 13 i morgon, så det är inte så att jag ska upp tidigt. Men det vore ju kul att ha något så när som en normal dygns sytm. Inte för att det är min grej, men det är säkert nyttigt. Oh, nu kom en av mina nya favoritlåtar på teven, Charlie Winston, Like a hobo. Den är super skön!

Gabriel sover på båten i natt, annars hade han troligen fått mig i säng för en bra stund sedan. Men jag tog en tupplur på en timme i eftermiddags, jag hade en sån otrolig huvudvärk att jag tänkte att sömn kanske var behövligt. Jag tror inte på det där med värktabbletter och tar dem absolut inte om jag klarar mig utan, jag måste må väldigt, väldigt dåligt innan jag proppar i mig massa kemiska piller. Ppiller är väl ett måste, men annars så håller jag min kropp fri från de små rackarna.

Min tupplur, plus en stor cola på McDonalds nu i kväll, plus en kaffe latte, plus en kopp te med honung i har väl även det påverkat min energinivå. Jag är troligen mycket tröttare än jag känner mig.

Kommentarer
Postat av: Leia

Mja, det kan väl vara roligt att fixa lite med bilder. Fast de som är här är tagna med en webbcam. Och där finns redan olika inställningar som gör att bilderna blir sådär. =)



Kram

2009-05-05 @ 08:51:33
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0