På havets vågadevågadevågadevåg

Så var det då officiellt lördag och ytterliggare en fredag har jag spenderat ensam i soffan. Hoppas på att kunna träffa gubben en snabbsväng i morgon kväll dock, båten ska tydligen till Monaco igen och han har vägarna förbi flygplatsen! Därav ska jag bege mig ut på stan och kolla om jag kan hitta en kompaktdigital kamera åt honom. Han ville ha något att fota med nu när de ska dra iväg till Genoa, Sardinien och allt vad som nu väntar i sommar. Han fick ett jobberbjudande idag tydligen, av sin gammla kapten. Det var en högre befattning än den ha´n har nu, men bara 3000€ i månaden. I och försig är det troligen en charter båt, så man får ju dricks också. Men ska man vara mate vill man ha lite mer än 3000€ om inte båten har någon nnan stor fördel. Denna skulle tydligen vara en Camperand Nicolson båt i och försig, och de brukar vara fräscha! Men men.


Vi två på Nice flygplats igår (Torsdag)

Kommentarer
Postat av: Alexandra Östling

Åh är du utomlands! Vad härligt! Och vilken härlig bild på er två! Jättefin! Du har väldigt fin ögonfärg.



Sola lugnt! ;)

2009-05-23 @ 19:07:40
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/
Postat av: Alexandra Östling

Ah, du ser ut att ha lite melerade! Jättevackra iallafall, kan tänka mig att du får många fina kommentarer!



Men oj vad spännande! Häftigt! Var det kärleken som fick dig att flytta? Verkligen svincoolt! Inte många som vågar flytta så långt bort. Det är verkligen något som jag blir impad på!

2009-05-23 @ 20:01:14
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0