Mat shopping

Gott folk, jag är väldigt glad över att jag har The Sims i mobilen. Vad skulle jag annars gjort alla de gånger jag måste vänta på nogot eller någon när jag befinner mig utanför hemmet? Idag bestämde jag mig för att handla mat, så där mycket så att man inte vill bära det långt. Därav min väntan. på bussen. De går inte så ofta upp till oss, Runt en gång i timmen. Om man inte vill ta 84:an (vanligtvis tar man 80:an som´stannar nästan precis utan för dörren) upp till Col Villefranche. Dt tar runt tio minuter att gå där uppifrån och ner till oss, så det är ju ett alternativ.

Jag fick köpt ganska mycket, revbenspjäll, en hel kyckling, massa grönsaker och lite till. För runt 24€ tror jag det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0