Lonely

En kyckling i ugnen, nystädat hus, 27 grader i skuggan, en långpromenad i väldigt varierad terräng och kvällen har nått mig. Ännu en kväll i ensamhetens tecken. Gabriel jobbar stand by nu, och kommer så göra ungefär hela sommaren. Har vi tur kan han smita hit ett par minuter i kväll, men då menar jag verkligen smita och ett par minuter. Han är nämligen på genomresa ikväll. Han är förste chaffis i dag och ska lämna av någon på flygplatsen här i Nice. Annars ligger båten i Cannes för tillfället.

Vi får se när jag får sällskap här hemma. Snart hoppas jag! Men Glen verkar även han ha fullt upp, han har inte ens hunnit kolla om någon vill hyra hans rum.

Åter till min kyckling.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hehe okej. Nja, det var nog lite tvärtom vad det kändes för mig. Jag tyckte att de som skrev att pömsig betydde sexuellt utmattad var små besserwissers. "Hahaha! Du vet väl att pömsig betyder sexuellt utmattad? ;) ;)". Därför skrev jag som jag gjorde :)



Men tack så mycket, det glädjer mig att höra!! :)



Kramar!

2009-05-17 @ 19:13:07
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Så nu har jag svarat på din fråga du ställde igår på frågestunden :). Gå in i bloggen om du vill veta vad jag svara =).



Hoppas du annars får en trevlig dag :)

2009-05-17 @ 22:40:43
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

Ja jag rekomenderar den verkligen! Den är framförallt snabb, vilket jag uppskattar mkt. Så fort man startar den så kan man börja plåta:) Den kostade 1500:- på mediamarkt!

2009-05-18 @ 00:32:48
URL: http://greenapple.blogg.se/
Postat av: Fotograf Matilda Söderström

Hej igen! Jag tror det är en vanesak om vilka märken man väljer. Jag råkade köpa canon från början och trivs oerhört bra. Har testat Nikon men eftersom jag var van vid canon funkade inte vår relation riktigt.. :P men det är som sagt vad man vant sig vid från början.



Angående objektiv, är det många ggr så att man får det man betalar för - och canons egna optik är oftast högre kvalité än tamron och sigma. men inte alltid. Det objektiv jag har köpt har jag läst i tester att man lika gärna kan ha "budgetvarianten" av för de är likvärdiga. Var det ngt speciellt objektiv du funderade på?

2009-05-18 @ 00:35:17
URL: http://greenapple.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Jag har antagligen jobb på Inland, men det är ju inget jag vill pyssla med liksom... Men kanske kan det duga i sommar.. Tjänar ju bra om inte annat... Fast skulle hellre vilja ha typ ett butiksjobb eller nåt. Jag har ingen speciell utbildning,gymnasieutbildning bara...

2009-05-18 @ 10:18:25
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, visst kan detta anses och tolkas som reklam, men jag önskar att du inte ser det på det sättet. Se det istället som ett sätt för mig att uppmärksamma någonting som är viktigt, någonting folk bör uppmärksamma.



Det handlar om livet, det handlar om hur vändningar kan ske...hur man snabbt kan gå från lycka till olycka. Frågorna är många, svaren är få...hur går man vidare? Läker tiden alla sår?



http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust (så ljust som möjligt kan bli) liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas och värmer! En ny prenumerant innebär för mig samma som för alla bloggerskor - bloggen uppskattas, har ett syfte och en mening och givetvis "pushar" detta en till att fortsätta skriva, mycket och ofta, och utvecklas.



Jag tackar för din tid, och hoppas att du tar en titt. Ha en fortsatt trevlig dag!

2009-05-18 @ 11:27:03
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Krizzy

Hello . . jag har faktiskt funderat på det lite fram och tillbaka nu om jag ska åka ner och hälsa på, är otroligt sugen på att komma bort härifrån från alla problem och allt krångel på restaurangen så får se om jag kanske kommer förbi =)

Jodå annars e d bara massa jobbande bara hade behövt nån mer servitris för just nu känns d som det bara är jag som jobbar hela tiden :P Måste försöka förbereda mejj inför flytten nu med får se hur det går och om någon vill ha min lägenhet :)

Hur är det själv då ??

2009-05-18 @ 15:37:23
URL: http://krizzy.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

haha.. ÅÅH så synd om dig med bara massa palmer ^^ haha ;) nä, men jag förstår allt.. Klart ;P :) Men jag ska försöka komma ner till er å hälsa på er :D hihi

2009-05-18 @ 17:01:47
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Krizzy

Jepp rätt så mycke att göra nu men det blir nog bättre sen =) hehe kan tänka mejj d och att åka dit hade inte vart helt fel med den värmen, underbart :)



Jepp fick en i kortedala inflyttning 1:a juli så lite stessigt e d me tanke på att ja inte sgat upp min än men eftersom jag fick veta så sent så är det ingen ide att göra d nu innan den sista har sagt till alla att direkt efter ja skrivit kontraktet säger jag upp lägenheten för att vara på den säkra sidan.



Ja gör det vore jättebra i så fall för jag vill ju bli av med den så fort som möjligt, inte kul att betala dubbelt flera månader ;)

2009-05-18 @ 17:04:12
URL: http://krizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0