Hur ska helgen sluta?

Nu är man mätt som en plätt, och tur är väl det., klockan börjar bli en hel del. I morgon är det den 8:e maj och en röd dag här nere på rivieran. Men inte är Gabriel ledig för det, nej. På hans båt är det hårda bud. Så jag får hitta på något alldeles själv hela långa dagen. Uschia mig! Men kanske åker man till Monaco på kvällen för lite festande? Eller ska man spara sig tills lördag? Jag jobbar ju trotts allt på lördag morgon. Vi funderar ¨på att åka till Cannes på lördag, så här innan filmfestivalen kommer igrån. För när den väl gör det kommer det vara smockat med folk och kändisar där. Söndag då? Vad sker på söndag? Hoppas det blir fint väder, då kan vi gå ner till stranden och sola. Kanske doppa tårna? Det var lite folk som badade idag. Fast de kanske inte hade vettet i behåll. Vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0