Hemmasittarkväll

Efter jobbet mötte jag upp Gabriel i Nice, vi tog en sväng bland alla affärer innan vi tog bussen till Cannes. Jag mådde jätte illa så fort vi satte oss på bussen, jag tror det var den hederliga gammla åksjukan som gjorde sig påminnd. Gabril mådde inte heller bra, han har bara fått mer och mer ont i halsen under hela dagen. Mitt magont släppte näst intill helt efter att vi kom av bussen (en resa på ca 1,5h). Nu har jag bara lite ont, tror det beror på att jag druckit för mycket kaffe de sensate dagarna (en hel kopp om dagen i en hel vecka!) min mage är väldigt kännslig, och kaffe är en av sakerna som kan ställa till det. Sen så hade jag paprika i min broccoli pja jag gjorde igår. paprika är något av det jag känner av snabbast, speciellt färsk sådan. Men jag tyckte jag hade så lite i pajen att det inte skulle märkas. Men, men.

Det blir alltså en lugn hemmakväll i stället för barbeque i Cannes eller utgång i Monaco som var vad vi hade planerat. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0