Europavalet 2009

Jag hittade nyss en pys som tagit upp frågan om hur djur bör behandlas vid slakt. Han är en av de man kan rösta fram som ledamot i EU valet nu i Juni. Jag har inte hunnit läsa så mycket om honom än, men so far so good. Kolla in här:

Jens Holm

Och vill ni veta mer om själva snubben i fråga, kolla här!

Åter igen, so far so good. Han verkar vara väldigt intresserad av att värna om djuren. Det gillar jag skarpt. Dessutom kör han den där global-rättvisa-grejen. Och vem gillar inte rättvisa?

Vem vet, kanske är honom jag kommer rösta på? För rösta bör man. Hoppas man kan poströsta.....???

Kommentarer
Postat av: sanna

Han var på vår skola i veckan. Är ju väldigt EU-kritisk och lyfter bara fram de frågor som han tycker är relevanta, småfrågor liksom.

2009-05-16 @ 13:43:21
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: sanna

Svar: Självklart är olika frågor olika viktiga för olika människor, men jag tror nog att du förstår hur jag menar. Det som han pratar mest om är att vi ska gå ur EU överhuvud taget.



Det finns en hel del info som visar att det enda som höjs i pris i samband med införande av euro är typ drinkar på krogen. Om man inför euro kommer det på lång sikt skärpa konkurrensen och därmed skapa prispress!

2009-05-16 @ 22:10:05
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0