Surprise!!!

Vilken chock jag fick i kväll! Där kom jag hem till syrran i tron om att snart åka till Boströms för att köpa chips och sedan åka och bowla. Men så blev det inte. För där i hennes vardagsrum hade familj och vänner gömt sig för att överraska mig med en liten hejdå-fest! Jag blev minst sagt chockad, generad och jaa, helt ställd helt enkelt. Så ställd att jag sa typ "men mina chips då?... Jag måste gå på toa" Sen flydde jag till toan. Jag blev så himmla generad, visste inte alls vad jag skulle säga! Jag är ju sån... Inte särskilt van vid situationer som denna.. Och när jag dessutom fick en liten present blev det för mycket på en gång, jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen! Så toan blev min tillflyktsort, sedan var det bara att komma ut i vardagsrummet igen.

Som sagt är jag inte van vid situationer som dessa, det brukar i vanliga fall vara jag som står vid rodret! Jag är ofta den som tar täten i planerande för allt från födelsedagar till vanliga fester! Jag är väldigt mycket av en kontroll-freak har jag kommit på, så när jag hammnar som i kväll, helt utan kontroll så blir jag väldigt väldigt klumpig av mig tror jag! Babblar om saker som jalapenos och morotsjuice som egentligen inte alls är vesäntliga, bara för att jag är för generad för att visa hur mycket jag uppskattar allt som gjorts!

Camilla hade ordnat det så fint i vardagsrummen, ställt maten på ett litet bord och allt. Dessutom hade hon lagt löken och paprikan brevid salladen, det ni! Där har ni en som känner mig! Och vardagsrums lampan hade de fått upp, som dessutom är en väldigt fräck lampa, den va ännu snyggare när den hängde i ett rum än när den hängde på IKEA.

Jag är väldigt impad över att de lyckats umgås med mig utan att jag anat ett dugg!!! Jag har verkligen trott hela dagen att det skulle bli en liten lugn kväll med bowling, att man kanske skulle festa med alla i morgon eller så, eller eventuellt inte festa alls. Tänk så fel man kan ha, och tänk så rätt det kan bli!



Och tänk att alla kan göra något så fint för bara lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0