Hurry up!

Gott folk, börjar jag bli nervös inför min stundande flytt tro? Nej. Bara stressad hittils. Väldigt stressaf just nu vill jag lova. Det är så mycket jag vill hinna med i morgon. Packa klart, lämna datorn hemma hos mamma (eftersom hon ska sköta ekonomin), lämna bilen hos Nisse, lämna katterna hos Camilla, träffa Jonna för en fika med en sista skvaller-stund, åka till Frida och slänga i lite nya slingor, avsluta Andrius internet abonnemang, byta sängkläder, ställa av bilen och ta bort försäkringen, köpa godis till Gabriel (viktigt!!!), tömma min garderob helt och hållet och sen är det säkert mycket mer jag ska hinna med som jag glömt av.

I kväll tog jag det lugnt, trotts att ajg har massa att göra. Kollade på film med Andrius och Suvi, har änna blivit något av en söndags-vana. Som nu bryts. Nästa helg ska bli intressant, då sak ajg få mig en sväng på en båt som jag ska vara på i en vecka eller två för att få lite meriter. Får se hur det går, min engelska är otroligt ringrostig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0