Onsdag

Har hela dagen kämpat med att ignorera den huvudvärk och det halsont som jag vaknade upp med i morse. Och jag måste säga att jag tycker jag lyckats ganska bra! Troligen på grund av det vackra vädret och trevliga sällskapet. När jag väl lyckats förmå mig själv att lämna lägenheten begav jag och Camilla oss till Edet för en fika på Boströms, sedan upp till Jonna. När Sebbe väl kom hem gav vi fyra oss av till lekplatsen, och där var vi länge! Vi möttes upp av Pamela och Amanda som satt där med oss en stund. Sedan när klockan närmade sig sex-snåret fick vi ge oss. Vi följde mede Jonna upp medans hon förberedde sig Sebbe inför deras kväll.

Jag, Camilla, Pamela och Amanda åkte till Riviera för lite middag, fy på oss! Onyttigheter på hög nivå! Men så kan det bli ibland! Just nu sitter jag och väntar på att tvättmaskinerna ska bli klara så man kan hänga kläderna i torkrummet.


Sebbe och Tove, Juni 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0