Midsommar helgen

Midsommar helgen lider mot sitt slut och jag mår inte alls lika dåligt längre. Jag har nog lyckats supa livet ur de där bakterierna som härjade i min kropp, tänk vilken nytta vodka kan göra egentligen! Dessutom var det Absolut Mango jag drack igår, ihop med bravo juice, så det var ju värsta vitaminkicken tillpåköpet! Idag åt jag pankakor hemma hos Jonna, kanske inte lika mycket vitaminer i det, men gott! Pamela och Amanda gjorde oss sällskap, Sedan kom Susie med Adam, så vi var ett stort gäng.

Andrius på midsommarafton




Mamma och hennes gubbe



Hela min familj (utom Gabriel) på ett och samma kort!



Ute och njuter av midsommarsolen



Litau?



Min kusin har världens goaste tjej, Carro!


Igår var det bygdegården på tapeten, men förfesten var bäst! Vi satt hemma hos Nisse och hade trevligt, trots hans kassa internetanslutning! Bilder från förfesten kanske kommer upp i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0