Måndag

Tänk vilken skillnad det är på uppdateringarna nu och när jag var i Frankrike! Man märker klart och tydligt att jag hade ett mindre socialt liv vid sköna medelhavet!

I går var jag och klippte mig och la i lite slingor i utväxten, resultatet blev percis exakt som önskat! Jag kommer garanterat aldrig gå till någon annan frisör än Frida så länge jag är i Sverige, för jag blir alltid lika nöjd när hon gjort sitt! Citysalongen i Kungälv is the shit! Det är knappt märkbart att jag har varit hos frissan denna gången, men det var så jag ville ha det. Lite toppning och lite utväxt-fixning.

På kvällen hoppade jag upp på mammas tant-cykel (tre växlar, bakbroms och cykelkorg) och trampade iväg hem till Jonna. Vi hade köpt chips och cola tidigare på dagen, dessa förtärde vi till Mr & Mrs Smith. Jag har inte sett filmen innan och kan väl knappast påstå att jag sett den nu heller, för vi satt mest och tjötade. Tidigare på dagen var Pamela med oss en sväng och tog en kopp kaffe hemma hos Jonna, så nu har även hon sett hennes lya.

Idag är det grillning som planeras, förutom det skah jag och Jonna upp till Linda en sväng.




Sebbe får inte alltid som han vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0