Locktorp

Fy fan vad kul vi hade igår! Locktorp när det är som bäst måste jag säga! Och det var helt underbart att se Andrius lika go och glad som förr, se honom in action igen, han rockade loss totalt uppe på dansgolvet med oss tjejer! När bandet helt plötsligt sa att de skulle sjunga för ett födelsedagsbarn höll jag på att smälla av! Det var ju mig de menade! Vistt tänkte jag, häftigt! Tills de sa att jag skulle upp på scenen! Men snäll som hon var följde Pamela med mig upp, annars hade jag aldrig pallat att stå där uppe!

Många av flickorna jag var där med var på slagsmåls humör. Men inte jag inte, jag är för gammal och grå för sådant. Endå var det en tjej som muckade med mig, hon blev tok-sne på mig! Hon satt och hade någon djup konversation med Andrius och blev väl sotis när hon fattade att jag kände honom. Men jag ignorerade henne, jag var som sagt inte på bråk humör. Är ju inte typen som slåss. Fast kommer rätt person (eller fel kanske man ska säga?) och jag e på G så kan ju vad som hellst hända.

Får se vad som sker ikväll, jag ska vara nykter men några lär ju dricka!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vilka av flickorna du va där med ville slåss??

2009-06-06 @ 19:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0