Det finns inget dåligt väder!

Idag vaknade jag lite senare än jag tänkt mig, vid 09:30. Jag som har försökt satsa på en normalare dygnsrytm får fortfranade kämpa för att upprätthålla mina mål. Men i alla fall, jag åt lite frukost, röjde av lite i köket och sedan letade jag fram regnkläder. Jag hittade bara en regnjacka och dragkedjan var sönder på den, så det blev till att ta min egna nya jacka ihop med ett par regnbyxor. Nu var jag redo för det svenska sommarvädret! En timmes promenad fram och tillbaka till Edet blev det. Jag gick först över nya bron, sedan genom Ellbo/Lunnarberget för att ta gammla bron tillbaka.

Nu sitter jag här hemma framför datorn och sniffar i luften, det luktar lasagne! Mamma förbereder middagen. Jag är otroligt nöjd med mig själv just nu, fy fan vad gött det känns efter en promenad som denna!

Så bjuder jag på en bild från början av Juni:


Jag har den äran att få vara en del av denna underbara grabbs liv!
Hans skratt är det härligaste som finns!
Sebaztian Pedersen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0