Regnet det bara öser ner

Tänk vad mycket regn det faktiskt kna komma på en och samma gång! När jag, Linda, jonna och Tove satt i bilen påväg hem från Ikea var det som om någon bara öset vatten över oss, jag har aldrig sett maken till hällregn förut. För det var mer än bara ösregn. Det tog sin lilla tid att komma hem vill jag lova, tur att vi åt lite på Ikea, annars hade jag hunnit svälta ihjäl nästan.

På tal om mat, jag har bestämt mig för att leva ett sundare liv. Igen. Wish me luck! Men jag ska inte banta, nej, jag ska bara låta bli att äta onyttigheter. En dag i veckan ska jag ha en "unnar" dag, men bara för det betyder det inte att jag tänker vräka i mig hur mycket som hellst då heller, nej, någon måtta får det vara. Idag gick jag hem till Linda innan våran avfärd, och tur var väl det, för nu har det ju regnat i flera timmar, så en promenad hade varit utesluten.


Havet, vatten när det är som bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0