Helgen i stora drag

Fallensdagar börjar lida mot sitt slut, och vädret har i vanlig ordning varierat mellan regn och uppehåll hela helgen. Jag gjorde valet att hålla mig nykter hela helgen , aboslut inget jag ångrar, tvärt om! Jag blev rikare, fick inte i mig onödiga kalorier (lever ju ett sundare liv nu) och har inte brännt några pengar på hela helgen. Men det var roligt att sitta med de andra när de förfestade, och det var även trevligt igår när jag åkte hem till Joakim som hade fest. Tatueringsmaskinen åkte fram och några killar övertalade Joakim att gadda dem. Camilla, lillsyrran min, gaddade sig i fredags, dock hos en professionell tatuerare.




En omgjord variant av stjärntecknet skorpionen blev det på Camillas handled.


Nu funderar jag på att äta middag, pytt i panna får det bli. Jag väntar på att Linda ska ringa mig så jag vet när vi ska ta våran promenad, man måste ju även motionera om man vill ändra på sin kroppstorlek, att bara dra in på det onyttiga ger inte resultat nog tycker jag! Vi får hoppas att uppehållet som är utanför mitt fönster just nu stannar kvar, så vi slipper dra på oss regnkläderna när vi tar våran promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0