En promenad kanske?

Egentligen var min plan att gå och lägga mig nu, var hemma hos Jonna nu ikväll och när hons kulle natta Sebbe somnade jag på soffan. Men nu när jag väl kommit hem så känner jag mig lite piggare efter min powernap, och vädret är strålande, så en kvällspromenad får det faktiskt bli. Det är nyttigt för både kropp och själ!


Dessa två stötte jag på i helgen



Tommie ska ha hit massa kompisar nu i kväll, de ska spela och greja med datorer, så vi får väl se hur det blir med min sömn, jag måste få en blund innan jag åker och jobbar! Men hittils käns det bra med jobbet, och Annika sa att jag hade bara två reklamationer!!! Bara två på första natten. Nåväl, det är väl lugnet efter stormen kanske, för det kan ju vara så att jag missat en låda hos en familj som inte är så gnällig, så de kanske inte ringer förens jag missat den ett par gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0