Uppe med tuppen

Nu sitter man här och gäspar, för jag gick minsann upp strax innan elva idag Det ni! Inte illa pinkat av en trähäst va! Jag la mig nämligen runt 05:30 i morse, efter att ha legat och läst i några timmar. Jag förstår inte varför det ska vara så extremt svårt för mig att ha en normal dygnsrytm!? Vi får se hur det går nu när Gabriel är hemma, han är ju van vid att vara uppe i alla fall sju antar jag, så han kanske håller lite ordning på mig. Om nu inte han bestämmer sig för att ha sovmorgon varje dag. I morgon måste jag verkligen pallra mig till en mataffär och bullra upp, så man kan äta en jätte mysig frukost ihop i köket för fösra gången på evigheter!

Idag när jag slängde mig i bilen för att åka och äta frukost hos mamma upptäckte jag att hela min grådsplan (och jag menar verkligen hela) är som en enda stor skridskobana. Det är ren blankis över allt, utom i backen upp till vägen, som tur är. Vi får hoppas isen smälter bort någon dag nu, men om den nu tinar lär den säkerligen frysa till lika fort igen då den dagen går till ända.

Nu ska jag kolla på Sing a long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0