Lägenhet på G??

När ska vädret egentligen bestämma sig för hur det vill ha det? Nu ligger det plötsligt ett tunnt lager kramsnö på backen, och det är halt och slirigt på vägarna. Det är säkert borta lagom tills i morgon morra då alla små barn vill ut och åka pulka, vem vet, det kanske till och med regnar om några timmar!? Jag måste i alla fall säga att det svenska vädret är otroligt lynnigt.Som den snöälskare jag är gör det mig ledsen att vi haft så lite av den vara hittils denna vinter. Gabriel som bor vid franska rivieran har sett mer snö än mig denna säsongen!

Han ska förresten kolla på två olika lägenheter åt oss i morgon, så håll tummarna! Personligen hoppas jag nästan inte ens längre, känns som om man gått igenom detta så många gånger nu. Tills vidare får jag nöja mig med det jag gör nu, sitter framför en sprakande brasa och kollar på E!, det är en dokumentär om Kimor Lee Simmons just nu.

Andrius lyckades supa bort sina nycklar i helgen, så han tar tåget till Örebro tidigt i morgon, vilket innebär att jag kommer få bära in all min ved helt själv nu, huh! Jag brukar alltd glömma göra det medans ljuset råder, och jag hatar att gå bakom garaget när mörkret vilar över detta avlånga land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0