Futurum

Ska strax hoppa ner i sängen och försöka sova, inte alltid så lätt, som den nattmänniska jag är. Idag vaknade jag dessutom efter två, så att vända dygnet rätt igen har inte fungerat så bra. Det har varit en riktig slöardag, jag lagade inte ens min egen middag, utan det gjorde lillsyrran. Tacos är alltid gott, men ännu godare när man blir hembjuden till en i La familia! Planeringen inför helgen är u full gång, inte ofta jag gör något sådant som att planera en helg i förväg! Men Andreas fyller år på lördag och bör därav firas, och detta kommer ske i Göteborg. Fredagen ser ut att kunna bli en bowlingdag, eller kväll rättare sagt. Ska det festas på lördag vill jag ta det lugnt på fredag, sådan är jag! Jag hoppas på att kunna lura med mig Camilla och Vaide, men hon verkar tveksam eftersom hon jobbar hela helgen. Man måste leva lite även om man jobbar, så jag hoppas hon hänger på! (jag råkar veta att hon kommer läsa detta så det är en del av min övertalningsprocess).

I morgon är det jobb i Trollhättan som gäller, sälja pulver. Jag jobbar som cambridgekonsulent, och en del av vårat jobb är att ge kostrådgivning. Det är en av anledningarna till att jag egentligen borde väga lite mindre, hur ser det ut om man står där överviktig och försöker sälja ett bantningspreparat? Jag har dock gått ner många kilon genom att använda mig av våran diet. Det ska i alla fall bli roligt att komma iväg och träffa alla goa människor tillsammans med Linda och Svea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0