Duk på rymmen

Usch vad jag avskyr bilden med semlan som är på förstasidan av blogg.se (tänkte använda ordet hatar först, men tycker det låter som om man inte har något vidare ordföråd när man alltid använder det vid negativa känslor). Visst ser den läcker ut? Den får mig verkligen att länga och tråna efter en stor fet fluffig semla! Men. Jag gillar knappt semlor. Det är det som stör mig. Att jag vill ha semla trotts att jag egentligen inte vill. Där ser man hur påverkad man kan bli av bara en bild! Det är verkligen förunderligt vad bilder kan göra! och en bild säger verkligen mer än tusen ord. Kanske därför jag älskar bilder så? Jag älskar ju ord och att uttrycka mig, och bilder är ju effektivare än ord!

Det jag egentligen hade i tanke när jag loggade in här var att kommentera den nya ica reklamen. Den när han scannar av Ica-Stigs ansikte, den är bara för skön! Jag höll nästan på att skrattar upp tarmarna genom munnen när jag såg den (ursäkta uttrycket, men det känndes ungefär så) nu i kväll. De kna verkligen få till det med endel av Icas reklamer. Jag miss aldrig för en sekund vad de gör reklam för slags varor, men själva klippet kna man minnas länge. Kolla in denna länken!!
Ica Reklam

Nu har jag packat ner allt mitt julpynt (en tomte, en adventsljustake och en fönsterstjärna) och letar efter min duk till köksbordet. Jag misstänker att den hamnat hos mamma, ohc efter alla hennes flyttar hit och dit är den kanske lost in space forever. Men ska jag flytta snart, vilket jag hoppas, gör det väl inte så mycket!

Nu ska jag försöka sova... Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0