Sisters day

Den obligatoriska semlan har förtärts i sällskap av Linda och Dennis idag. Linda ringde och fick mig att studdsa upp ur sängen för att möta dem i Edet. När väl semlorna var uppätna trodde jag att jag skulle på massage, men icke sa nicke! Väl där visa det sig att jag tagit fel på dag, och det är i morgon onsdag som jag ska dit. Så jag åkte hem för att röja lite. Jag hade precis kommit igång när Pamela, Camilla och Vaide trillade in för att byta bil med Andrius. De skulle till Ikea och behövde mer utrymme än vad som erbjuds i Corsan. Precis när de skulle stänga dörren och gå bestämde jag mig för att haka på, vad är väl bättre än en dag med syrrorna? Det är inte mycket som slår det vill jag lova!

Efter den trippen grejade jag klart här hemma och lagade middag till mig coh Andrius. Det blen en kryddstark köttfärssås med spagetti. Jag hackade ner nästan en hel färsk röd chili och tre klyftor vitlök, och öste på med andra kryddor. Andrius tyckte det var lagom stakrt, jag tyckte nästan det var på gränsen till för starkt. Jag gillar i och försig stark mat, och det är ju även bra för förbränningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0