Pain

Nu sitter man här ohc har ont i ryggen hur jag än gör. Anledningen: massage. Hon har tryckt rätt massa saker som tydligen var fel, vilket jag redan anade eftersom jag ganska ofta har ont i ryggen. Hon kunde till ohc med berätta vart jag hade ont bara på någon sekund, och hon förklarade anledningar till varför det kan göra ont, och ja måste erkänna att jag platsade väl in där.

Nu sitter jag och kollar på My perfect life med Vicortia Silvstedt, som jag diggar till tusen. Hon är bara så grym, smart och snygg. Tänk bara att hon pratar så många språk som hon gör! Svenska, engelska, franska och italienska hanterar hon så bra att hon kan vara med i live shower, det är fan inte illa pinkat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0