Bad-dag med två ursöta klillar

Nu sitter jag här och känner mig nästan lite febrig i kroppen, så där frusen och svag som man kan göra om man har feber. Jag har i och försig bara haft feber en gång de senaste fem-sex åren, så feber är det säkerligen inte. Jag skulle tro att det beror delvis på att jag bara äter ett mål mat om dagen, resten består av pulver. Att jag var uppe hyfsat i tid idag och åkte och badade bidrar säkert. Att bada med två killar på 1,5 och 2 år tar på krafterna, man plaskar ju inte bara runt för sig själv, utan har alltid minst en på släp. Det var väldigt roligt i alla fall. Både Adam och Sebbe tyckte det var superkul att bli upphystade i luften från vattnet. Det blev en välbehövlig fika-paus, lillkillarna och Jonna åt på, jag höll mig till en kopp te, eftersom jag går på min diet.

Efter badandet blev det att åka hem till Jonna och Jocke och slöa, tills vi bestämde oss för att äta middag. Jag åt en kyckling sallad, och denna gången tog jag ytterst lite sås till! Jag känner mig så stolt! Nu sitter jag här hemma och har precis kollat klart på Bad Company på teve4+. Jag har sett filmen förut men den är bra, så den dög ännu en gång. I morgon ska jag besiktiga bilen, får se hur det går! Nu ska jag troligen krypa ner under mitt varma dubbelsängstäcke och läsa en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0