Swe

Igår när Jonna hämtade upp mig på Landvetter stod hon med en julmust i högsta hugg berädd att ge den till mig. De3n tjejen är en bra vän, som vet precis vad amn vill ha när man varit borta från Sverige ett tag. Snacka om att hon känner mig! Och snacka om att lilla Sabina hade växt, och blivit om möjligt än mer lik sin bror Sebaztian!

På tal om lika barn. Åkte hem till Linda idag vid två tiden, och Alice är jätte lik Tove nu! Ser ut som en 6 månaders kopia va så som Tove såg ut när hon var så liten. Fast Alice låter desto mer än vad Tove gjorde. Jag, Linda, Tove och Bella bakade pepparkakor frammåt kvällen. Det blev väl mest att jag och Linda bakade, Tove och Bella smakade. Pepparkakorna blev urtjusiga! Lindas bror Johan kom förbi, så jag hade turen att få skjuts hem till Camilla av honom.

Var även hos farbror Polisen i morse med mamma som sällskap. Så nu är mitt nya pass på G, förhoppningsvis kommer det på fredag. Snabbt som blixten gick det att fixa passet, ingen kö alls hos Polisen. Nu har de mina fingeravtryck i sin databas, eftersom man numera måste lämna fingeravtryck för att få ett pass. Lite Big Brother's watching you över det tycker jag. Nu kan de helt lagligt få alla människors fingeravtryck (för alla behöver väl ett pass nuförtiden).

Kommentarer
Postat av: TotalPink- J

det var tanken men jag hittade inte den jag ville ha, sen kan jag väl itne säga att jag letade :p så det fick bli en köpt gran, dock är det en kungsgran :p

2009-12-15 @ 05:44:01
URL: http://mizztang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0