Bakfylla är till för amatörer!

Som vanligt dagen efter en go fylla vaknade jag upp och mådde oförtjänt bra. Tidigt dessutom. Jag som annars lätt kan snarka till efter tolv hoppade ur sängen 10:04, då mobilen pep. Det vara bara att ta på sig ansiktet igen, hoppa i kläderna och åka till Trollhättan med Linda. Vi kollade runt lite, och avslutade med ett McDonalds besök som hette duga. Efter detta har jag varit hemma lite, och hunnit med en promenad i sällskap av Pamela. Som sagt, mår oförtjänt bra, i sann berkefors-anda (dock besitter inte Camilla dessa gener).


Inför ett annat partja, de tre systrarna B.


Jag blev faktiskt på pikalurven igår, och trodde stenhårt på en bakfylla idag då det bjöds på cahmpagne följt av vin och öl. Innan detta satt vi hos Camilla och jag drack för ovanlighetens skull Cube som påminner om Smirnoff ice, fast har högre YFP (Yrsel För Pengarna). Jag trodde verkligen inte att ens jag skulle undkomma en bakfylla när det blandades så saligt. Alkoholen var gratis, så mer än en person blev ganska påtagligt påverkade. Att festa ihop med tjocka släkten var kul. undrar om Nisse och Vaide återhämtat sig av en kväll á la Berkefors!? Närvarande var 10 av 13 existerande Berkeforsare, mer än så behövs inte heller när det ska festas, om ni frågar mig.


Anders (min kusin) som fyllde 35 och min mor, vid ett tidigare tillfälle i sommar.


Innan allt galej blev jag fixad i håret av Sofia, och oj vad konstigt det kändes att se mig i spikrakt hår! Det var 50 veckor sedan sist (lätt att komma ihåg då det var på Edetnatta 08) Men jag tyckte det var riktigt fint, och bjuder på en bild här. Dock i urusel kvalitet, men jag orkar inte ge mig ut på jakt efter de digitalkameror som besitter de bättre bilderna.


Bilden var tagen på exakt samma sätt som de där pinsamma fjortis bilderna många tjejer lägger upp; lite snett uppifårn, beskuren precis nedanför tuttarna och upp. Och jag kan inte med gott samvete lägga upp en sådan bild, så jag beskar den, för det är frisyren som ska uppmärksammas, inget annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0