Överlevt helgen

Edetnatta är över för i år och så vitt vad jag vet har alla man känner klarat sig relativt bra. Det är inte allt för ofta det är så, så detta måste varit ett ovanligt lyckat år. Eller så var jag kanske ovanligt full och bara missade alla sådana händelser? Nej då. Mina inre organ är numera vodka och piggelin marinerade, med en slight touch av Bravos tropiska juice.


Två galna flickor i fredags..




Visst är det kul när alla annars så folkskygga Edetbor kryper fram ur sina små hålor och tar sig in till centrum för att gemensamt supa sig tok-fulla, göra bort sig, för att sedan glömma bort hälften av vad de gjort. Jag var full och mitt minne tryter, så visst passar jag in lite i alla fall. Men det är ju det där med amnesian. Innan trodde jag det var ett skämt mer eller mindre, men nu är jag själv ytterst erfaren av detta tillstånd. Dock tror jag att jag minns allt från igår. Fredagen är det lite värre med, men vad gör väl det?!


Charmtroll!




Mötte massa kul folk, säkert lika många tråkiga. En och annan typ var sådana som man förr haft som vänner, ja, några till och med nära vänner. Igår mötte jag tillexempel en f.d vän, som jag hade lite diskussiner med, och oj vad glad jag är att hon är just en f.d och inte längre en vän, för oj vad jag inte orkar med sådana personer som henne, och oj vad mycket bättre jag mår sedan vi slutade umgås. Inget nytt under solen dock, detta har jag vetat länge. Men just igår påminnde hon mig om varför jag inte orkar med henne. Inte så att hon sa det till mig, nej, det var vårat prat som fick mig att inse hur naiv hon måste vara, och hur mycket jag inte orkar med hennes personlighet. Hon pratade bland annat om något hon inte verkade ha någon koll alls om. Lite dumt, med tanke på att jag är ganska väl insatt i just det hon pratade om.

Nåväl, jag är i alla fall som sagt lycklig över att situationen är som den är och att jag inte längre har denna person som en del av mitt liv. Vi har mycket förflutet ihop, både ont och gott, men detta är så jag vill ha det, och har absolut ingen anledning till att försöka förklara mig inför henne.


En bild säger mer än tusen ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0