Guldregn



Det inte allt för sällan ombytliga svenska sommarvädret gav oss idag en lyckad guldjakt i Lilla Edets skogar. tillsammans begav jag och mamma oss ut på svampjakt, och lyckades hitta en och anna guldåder. Vi lämnade dock de små svamparna i hopp om att de ska få växa till sig, men någon dummer kommer säkert plocka dem trots deras ringa storlek.


En guldklimp



Ser det smarrigt ut? Jodå. är det smarrigt? Nej fy sjutton!



Helgen har varit lyckad och fartfylld. Fartfylld i dubbelbemärkelse då jag tillbringat mycket tid i bilen, vilket bidrar till en slags fart. Och fartfylld så sett att jag var på fest hos Joakim, och fest kan ju mycket väl vara fartfyllda. jag hade trevligt hemma hos Joakim. de sämre avlägsnade sig och gav plats åt oss bättre, och både Andrius och jag hade kul, dock saknades en del av eliten, Pamela och Nisse var nämligen på bröllop. Sofia fd Billestedt numera Löfqvist stod brud, och hennes numera äkta make är Pete Löfqvist. Grattis till dem! På tal om bröllop så verkar det vara värsta flugan just nu. En del satsar mer pengar, många verkar köra på budget. I vilket fall som hellst verkar det vara lite hysteri just nu.


Maria i fokus


Fredrik i fokus



Så stiliga så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0