Monaco by night

God morgon Sverige! Eller borde jag säga god middag? God middag Frankrike till och med kanske? Nej, det är ju ingen fransos som läser detta.

God middag Sverige!
Nu sitter jag här och äter bfs (BakFylleSmörgås), inte för att jag skulle vara bakis, utan för att jag är så där enromt hungrig man bara kan bli av att ha druckit dagen innan! Jag är så hungrig att jag skulle kunna äta en hel häst (inget illa menat nu hästmänniskor, det är bara ett uttryck, ja gillar inte häst kött!). Men jag får nöja mig med smörgås just nu, smörgås med salami och en coca cola. Som tur är så är vårat vätskeförråd fortfarande väldigt välfyllt efter grillfesten som var här.

Igår bar det av till Monaco, Alan kom och hämtade upp oss på vägen från flygplatsen i Nice. Vi åkte till båten, satt där och tog en öl innan Bobby vaknade till liv. Sedan var det bara för mig, Gabriel, Bobby och Alan att ge sig av. Vi gick till La Brasseri, som har världens äckligaste öl, de gör tydligen sin egen. Så jag höll mig till redbull><vodka i stället. De andra tjejerna drack rosé vin, usch!  Det var Esther och Hattie från Natali, och så var det två tjejer med dem som jag inte minns namnen på, men de var i alla fall skit roliga! Jag lär ju träffa dem igen, så namnen kommer nog trilla in. En av dem bodde väldigt nära oss, så hon sa att vi kunde åka med henne hem istället för att ta sista tåget som går runt tjugo över elva. Så blev det. Det blev sent.

Vi begav oss vidare till Rascas, där det han bli ännu mer redbull><vodka. Jag måste ha varit lite full i alla fall, för jag dansade! Jag dansade! Eller så kanske det berodde på stämningen och folket och musiken? Kan ha varit det! För Hattie och den andra tjejen var verkligen skit roliga, stämmningen där vi var låg på väldigt hög nivå, och live bandet som spelade var grymma, speciellt låtvalen!

Vi åkte hemmåt vid fyra någonting, jag och Gabbe la oss i alla fall vid halv fem i morse. Gabbe skulle börja jobba klockan åtta, stackarn. Men han klagade inte, han tyckte tydligen det var värt det.

Vi hade helt enkelt en jävligt lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: J

Efter att jag lagt upp ett par av mina första foton på melanie så kommenterade du just det man inte ska klippa av kroppsdelar och det har nästan blivit en fixering och jag kan knappt titta på en helkroppsbild som inte har med "alla delar" haha, men sedan blir bilderna i regel alltid bättre då också. Så visst finns det sådant som man stör sig på. hehe. . denna delen får jag dock nog skylla/tacka dig för haha

2009-04-12 @ 12:44:21
URL: http://jencie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0