Lite nytt igen

Ny desig igen, vad tycks? Jag hade så tråkigt ikväll at jag ägnade mig åt min bloggdesign, en lördagskväll! När jag väl hade laddat upp min nya header och fixat klart alltihop såg jag att jag hade fått en kommenatr om att min header var söt, alltså min gammla header. Typiskt va! Fast jag måste erkänna at jag tycker den gammla var finare än den nya, men den nya är rolig, den visar mig när jag är i mitt esse! dessutom minns jag stunderna då de korten blev tagna, vilket får mig att känna mig nostaligisk.

Men i alla fall, vad tycker ni om min nya desig? Jag är inne i en lila period, så jag är ganska nöjd. Sovrummet här i huset går definitivt i lila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0