Kelsjuk pojkvän

Det blidde (jag vet, det heter blev) inga bilder uppladdade idag, jag får inte vara ifred för Gabriel, hans ka bara pussas och kramas hela tiden! Inte mig emot egentligen va. Jag tror man märker ganska väl vilka dagar han är hemma eller inte bara genom att kolla min internet aktivitet. Detta blir allt för idag gott folk, i morgon kanske vi ska till Eze. Vi får se. På lördag ska vi ha hit killarna från båten och grilla. Phillipus ska ta hit sin familj, det ska bli kul att träffa hans tjej så man får lite feminint umgänge för en dag. Jo visst bor vi ihop med Selah nu, men hon är inte min typ. Helt okej, och man behöver inte vara rädd för att man inte har något att prata om med henne, för hon pratar om allt. Hela tiden. I ultrarapid. Non stop. Det går inte att få tyst på henne, och jag får inte en syl i vädret. Det ni! Jag har mött min överman. Med hästlängder. Jag har aldrig mött någon i dess like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0