First day at work

Nyvaken, oh ja. Jag sov riktigt länge idag, det var inte fy skam. Men å andra sidan så la jag mig ganska sent i natt också, läste till säkert halv fyra eller så. Men det blir ändring på detta nu, på tisdag gör jag min första dag hos Camilla och barnen. Det blir en mjukstart med bara lille Kyle, och jag ska vara där mellan 8.30 och 12.30. Jag ser verkligen fram emot det, inte bara för att jag vill ha något att göra, utan det känns faktiskt konstigt att inte ha små barn runtomkring sig längre. Jag är ju van vid att möta små knoddar nästintill varje dag, lilla Tove och lilla Sebbe är ju med varjegång man är med Linda eller Jonna, och det är ju dem jag umgås oftast med.

Idag kommer Selah flytta in här ett litet tag, hon är en vän till Glen. Det ska bli roligt att ha en tjej i huset, och hon är dessutom i min ålder ungefär trodde Glen! Hon är uppe och åker skidor just nu, men kommer senare i kväll. Hon lämnade av sina saker här i morse, långt innan jag kom till medvetande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0