En såndär morgon

Tänk vad skönt det kan vara att bara få vakna upp och känna sig så där laddad inför dagen och livet! Idag är en sådan dag, jag vaknade, virrade runt lite här hemma, fixade en skål med flingor och två smörgåsar med lite La vache qui rit (den skrattande kon ost, sånadär trekanter ni vet) och damp ner framför datorn. Nu funderar jag på att ta mig till Promenade des Angalis, alltså strandpromenaden, eller kanske till och med ta en lika kämpig promenad upp till naturreservatet som igår.

I morgon är Gabriel ledig! Första gången på över en månad som han har en hel dag utan jobb. Så jag hoppas innerligt att vädret håller i sig, så han också kan njuta en hel dag. Just nu är han bara brun ï ansiktet och på armarna, en rejäl bonnebränna! Men han är allt bra söt ändå, min lilla meerkat!


Arbetsklädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0