Victoria Silvstedt, vilken brud!

Var i Trollhättan en sväng med syskonen, Andrius och Vaide. Vi hade definitivt valt helt fel dag att åka dit på, det var något slags jippo på Etage, med Agnes från Idol bland annat. Jag måste erkänna att jag inte alls tycker hon är intressant, och tyckte bara hennes närvaro var störande eftersom det drog till sig mer folk än vanligt. Jag gav upp efter tre affärer och ville hem, mitt huvud gillade inte allt rännande.

Väl hemma i soffan igen kollade jag på My Perfect life på E!. Det är Victoria Silvstedt's liv som rullas upp i rutan, och jag tycker det är väldigt roligt. Jag diggar verkligen den bruden, hon är sten cool! Hon är inte bara vacker och har en avundsvärd kropp, utan ska vara väldigt intelligent också. Tänk bara att hon pratar minnst tre språk flytande. Hon jobbar som värdinna i tvprogrammet "La Roue de la fortune" i Frankrike.
Hennes liv består av privata jetlplan, lyx yachter (en sån som Gabriel jobbar på) och massa glamour. 1993 kom hon tvåa i fröken sverige, 96 Play mate of the month, 97 play mate of the year. Hon har gjort sig stenrik på sitt utseende, vem hade inte tagit den chansen om man kunde? Ja den tjejen är verkligen en udda prick som lyckats väldigt bra, hade inte tackat nej till att vara henne för en dag! minns ni att hon även spelat in egen musik? Hon tycks kunna allt!
Hon är lätt en tjej att se upp till, hon är långt bortom oss dödligas nivå. Hon är en san stjärna, men det är kanske just  dem man ska se upp till, sky's the limit, you know! Skulle jag göra en tio i topp över brudar att se upp till skulle hon säkerligen vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0