Dildoregn ikväll

Tiger stryker sig som en besatt mot mig just nu, jag antar att hon bara vill att jag ska gå ut i köket och öppna en burk mjau åt henne, och eftersom Svea inte är inne skulle hon få avnjuta dessa delikata (?)köttiga (?) bitar i lugn och ro. Men icke sa nicke, så blir inte fallet. Det får duga med Friskies torrfoder tills senare idag. Jag vill inte bli väckt av en katt som måste "göra tvåan" för hon ätit för mycket burkmat. Jag kommer raka vägen från jobbet och tänker inte bli störd i min kommande skönhetssömn.

I natt var det kallt, men lätt att jobba endå. Efter att ha kört i kanske en halvtimme eller så ringde Groth och tjötade lite. Han tyckte att vi skulle festa idag, vilket jag höll med om, men jag har pratat med Jonna om att eventuellt föja med henne till ett ganska trist ställe i Trollhättan, Sand. Det är inget vidare, men folket där är oftast lite mer down to earth jämfört med de på de andra uteställena för folk i min ålder i Trollhättan. De skulle tydligen ha något i stil med "tjejkväll" på Sand, med dildoregn och hela kittet. Jag vet inte vad det innebär, men jag assosierar ordet till "godisregn", vilket man kunde råka ut för i barndomens glada dagar. Då stod någon och kastade godisar mot ett hav av barn. Betyder alltså detta att det kommer flyga runt diverse dildos inne på Sand i kväll? Återstår att se, låter lite komiskt.

http://www.sandkrogocafe.se/

Ikväll åkte jag med Andrius (min inneboende kompis) och Andreas till en fest på Ström. Jag blev chockad när jag kom in. Andrius som är 25 var klart äldst. Näst efter honom kom jag med mina blott 21 år. Detta var inget för mig kännde jag, då några tjejer började prata om hur de visste vem min lille bror är. Joakim, Christian och Pierre kom förbi en sväng, men inte ens åt dem dög det, så de gav sig av lika plötsligt som de kom dit, de gick inte ens över tröskeln. Jag bestämde mig för att åka och våldgästa min kära mor. Sagt och gjort. Jag stannade där tills de skulle sova, sedan var klockan så mycket att jag han hem och få i mig lite att äta, och i bilen igen för en nattrunda med tidningarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0