Nyvaken

Usch vad sent man kan vakna då! Jag som hade hoppats på att vända rätt mitt dygn nu när man inte jobbar natt ett tag. Men ack och ve, det har inte fungerat för fem öre hittils. Sista gången jag stirrade på väggen var klockan kavrt över fyra i morse. Måste säga att jag tycker den där klockan som med ir gör siffrorna på väggen som någon slags projector är rätt fiffig! Men men. Idag vaknade jag vid två! Två! Usch. Men imorgon ska jag upp absolut senast tio, jag ska åka till Antibes och gå till torsdagsmarkanden. Wish me luck!

Nu börjar dessutom mina Pétales Choco ta slut, får gå ner och köpa mer sedan så jag har flingor till frukosten även i morgon. Jag drar slutsatsen att pétales betyder blad eller löv, med tanke på engelskans ord för detta.


Jag och Gabriel en kväll i Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0